دانسته های من درباره شبکه های اجتماعی

آموزش شبکه های اجتماعی و اینستاگرام به زبان ساده

دانسته های من درباره شبکه های اجتماعی

آموزش شبکه های اجتماعی و اینستاگرام به زبان ساده

درج لینک در استوری اینستاگرام

درج لینک در استوری اینستاگرام یکی از ویژگی های منحصر به فرد کسب و کارها و فعالان دنیای اینستاگرام است. امروزه میلیون ها نفر در کشور ما محصولات و خدمات را از طریق اینستاگرام جستجو می کنند. داده ها نشان می دهد که با افزایش همه گیری کرونا، بسیاری از مردم ساعات بیشتری را در خانه سپری می کنند و یکی از دومین فعالیت های پرطرفدار در این ساعات اینستاگرام است.



بخش استوری اینستاگرام یکی از پربازدیدترین و تعاملی ترین بخش های هر صفحه است و کسب و کارها و کارآفرینان باید بدانند که در اینجا می توانند به مقالات، سایر صفحات اجتماعی و حتی لینک به محتوای وب سایت خود متصل شوند. کاربران را به مقصد خود راهنمایی کنید.

 

 

در گذشته، افراد به سادگی می توانستند پیوندی را در بخش بیو صفحه خود قرار دهند. بعداً اینستاگرام قابلیت قرار دادن لینک در استوری اینستاگرام با کشیدن انگشت به بالا (دقیقا همان لینک معروف بالا) را اضافه کرد که در ابتدا فقط برای کاربران مجاز فعال بود.
بعداً این ویژگی با دعوت از کاربران در دسترس عموم قرار گرفت. در سپتامبر 1400 (پیوند Swipe-Up ناپدید شد در آگوست 2021)، اینستاگرام این نوع پیوندها را کنار گذاشت و از یک رویکرد کاملاً جدید در حال حاضر توسط میلیون‌ها صفحه اینستاگرام برای افزایش فروش و تجارت خود استفاده می‌کند.
در این مقاله کوتاه آموزشی اینستاگرام سعی کردیم نحوه درج لینک استوری پیج اینستاگرام خود را به زبان ساده و به صورت ویدئویی آموزش دهیم.
با استفاده از روش Swipe up یا با کشیدن پیوند بالا (این روش غیرفعال است) پیوندی به داستان وارد کنید.
به روز رسانی: روش سوایپ به بالا غیرفعال شده است و دیگر نمی توانید از آن برای قرار دادن لینک در استوری اینستاگرام خود استفاده کنید. در بخش بعدی یک راه کاملاً جدید برای قرار دادن پیوند در استوری اینستاگرام پیدا خواهید کرد.

آموزش اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام با استفاده از لینک استیکر

روش کاملاً جدید در سال 2022 برای قرار دادن پیوند در استوری اینستاگرام: در این رویکرد، استیکرها در واقع جایگزین سوایپ به بالا شده اند. در گذشته اینستاگرام با استفاده از روش Swipe-up لینک های استوری را به نرم افزار خود باز می کرد. این تکنیک برای مدت طولانی مورد استفاده قرار گرفته و با استقبال بسیار خوبی روبرو شده است.

اکنون این روش کنار گذاشته شده و با استفاده از برچسب های پیوند جایگزین شده است. در این تکنیک هنگام انتشار استوری به کاربران استیکر (آیکون) ارائه می شود که می توانند از آن برای انتشار هر لینکی به استوری خود استفاده کنند.
بینندگان داستان باید روی پیوند چسبانده شده کلیک کنند (ضربه بزنند).

این به کاربران اجازه می‌دهد داستان‌های خود را مرور کنند و داده‌های کلیک پیوندهایی را که قرار داده‌اند ببینند.


افزودن لینک به استوری اینستاگرام با استفاده از استیکرها سه مزیت اصلی نسبت به روش قبلی دارد:
بر اساس تحقیقات، برچسب های برچسب در بین کاربران محبوبیت بیشتری دارند و بسیاری از افراد از آن برای به اشتراک گذاری موسیقی، مکان ها، سوالات و نظرسنجی ها و غیره استفاده می کنند.
استیکرها به کاربران این امکان را می دهند که خلاقیت بیشتری داشته باشند و طرفداران بیشتری را برای کلیک کردن جذب کنند.
آخرین و مهمترین ویژگی، امکان تعامل با کاربران و پاسخگویی به آنها است. وقتی از استیکرها در استوری های خود استفاده می کنید، کاربران شما می توانند به آنها واکنش نشان دهند یا واکنشی نشان دهند که طول عمر صفحه را افزایش می دهد. شما خواهد شد.

چه کسانی می توانند از برچسب های پیوند استفاده کنند؟

از اکتبر 1400 (اکتبر 2021)، اینستاگرام امکان ارسال پیوند در استوری اینستاگرام را با استفاده از روش پیوند برچسب برچسب برای همه حساب‌ها اضافه کرد. از این تاریخ، هر کسی می تواند استوری های خود را لینک کند، حتی اگر 10000 طرفدار نداشته باشد.


چند ماه از انتشار این قابلیت در اینستاگرام می گذرد و گزارش هایی حاکی از آن است که این قابلیت برای همه کاربران در برخی از نقاط جهان فعال نشده است. اگر از آن دسته افراد بدشانسی هستید که هنوز این قابلیت فعال نشده است، به شما توصیه می کنیم اپلیکیشن اینستاگرام را به روز نگه دارید و از آن نگهداری کنید.


https://mysocial.blogsky.com

https://cutt.ly/DPS9T4V

https://is.gd/I82apy

https://v.ht/iIAiS

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد