دانسته های من درباره شبکه های اجتماعی

آموزش شبکه های اجتماعی و اینستاگرام به زبان ساده

دانسته های من درباره شبکه های اجتماعی

آموزش شبکه های اجتماعی و اینستاگرام به زبان ساده

یاد بگیرید چگونه استوری های اینستاگرام دیگران را دانلود کنید

یاد بگیرید چگونه استوری های اینستاگرام دیگران را دانلود کنید
در حال حاضر هیچ راهی برای دانلود استوری اینستاگرام دیگران وجود ندارد. این بدان معنی است که شما نمی توانید استوری های دیگران را با استفاده از نرم افزار اینستاگرام خود دانلود کنید.

صادقانه بگویم، بهترین، سریع‌ترین و آسان‌ترین راه برای دانلود داستان‌های دیگران، گرفتن اسکرین شات یا ضبط صفحه است. می توانید از راهنمای ضبط صفحه نمایش آیفون و راهنمای ضبط صفحه نمایش اندروید استفاده کنید.


 

 

ابزارهای متعددی توسط شرکت ها ارائه شد. شما می توانید Insta Story را با استفاده از ربات ها، نرم افزارها و وب سایت های مختلف دانلود کنید. همه این ابزارها کار خاصی را انجام می دهند. کارکرد ارائه ابزارهای مختلف، داشتن گزینه های بیشتر است.
در حال حاضر وب سایت های متعددی برای دانلود اینستا استوری فعال هستند. در اینجا لیستی از برخی از آنها وجود دارد که تأیید شده و کاملاً رایگان هستند. برای دانلود داستان ها می توانید از این وب سایت ها استفاده کنید.

toolzu.com:
برای دانلود داستان روی لینک بالا کلیک کنید و به وبسایت toolzu بروید. در قسمت دانلود استوری ها با وارد کردن شناسه سایت مورد نظر می توانید لیست استوری های موجود این سایت را مشاهده کنید.

storysaver.net:
صفحه دوم استوری سیور است. برای رفتن به صفحه روی لینک بالا کلیک کنید و در قسمت دانلود استوری اینستاگرام شناسه صفحه مورد نظر خود را با نام (@user_name) وارد کنید و دانلود کنید! ضربه زدن. بعد، اگر جایگزین من ربات نیست، بررسی کنید و منتظر بمانید.

پس از چند ثانیه اکنون لیستی از داستان های به اشتراک گذاشته شده به شما نمایش داده می شود که می توانید به آن ها بروید. برای دانلود عکس‌ها با ذخیره به‌عنوان عکس، می‌توانید هر آنچه را که می‌خواهید دانلود کنید، و برای دانلود داستان‌های ویدیویی می‌توانید به عنوان انتخاب ذخیره کنید. برای دانلود داستان روی ویدیو کلیک کنید.

با 2 وب سایت فوق، تقریباً تمام نیازهای دانلود استوری اینستاگرام شما برآورده می شود. اما می توانید از instadp.com و izuum.net نیز استفاده کنید. با توجه به یکسان بودن مراحل دانلود Insta-Stories در این وب سایت ها، از توضیحات تکمیلی خودداری می کنیم. همچنین به یاد داشته باشید که می توانید از این وب سایت ها برای دانلود استوری اینستاگرام در رایانه خود استفاده کنید.

دانلود رایگان ربات استوری اینستاگرام

بدون شک یکی از بدترین تجربیاتی که هنگام ذخیره استوری اینستاگرام خواهید داشت استفاده از ربات هاست. استفاده از روبات هایی که ما با آنها کار می کردیم اصلا آسان نبود. این روبات ها به طور کامل عملکرد خود را از دست داده بودند.

تنها ربات تلگرام برای دانلود استوری اینستاگرام که برای مدتی قابل باز شدن است ربات @Instasave_bot است. با وجود سایت‌های قدرتمند، توصیه می‌کنیم برای دانلود استوری با روبات‌ها هم اکنون از این سایت عبور کنید.
اگر صاحب ربات هستید یا رباتی را می شناسید که با استفاده از آن می توانید استوری های اینستاگرام را به راحتی و رایگان دانلود کنید، در قسمت نظرات معرفی کنید تا در آپدیت بعدی آن را به ابزار دانلود استوری اینستاگرام اضافه کنیم.

چگونه صفحه استوری اینستاگرام خود را حفظ کنیم
به یاد داشته باشید: این روش تاریخچه ای برای ذخیره صفحه اینستاگرام شماست.
اگر از آن دسته افرادی هستید که از داستان عکس می گیرید و سپس آن را به اشتراک می گذارید. حتما تا به حال مشکل حذف یک تصویر بدون انتظار 24 ساعته را تجربه کرده اید. دو راه برای حفظ داستان های شما وجود دارد.

  • روش اول، می توانید استوری را مستقیماً در حافظه گوشی خود ذخیره کنید.
  • راه دوم ، می توانید استوری را در قسمت آرشیو اینستاگرام ذخیره کنید.


ذخیره استوری در آرشیو اینستاگرام چندین مزیت دارد:

می توانید داستان های قدیمی خود را به عنوان داستان های جدید منتشر کنید.
می توانید آنها را در بخش برجسته خود قرار دهید.
شما می توانید استوری های قدیمی خود را در قالب پست های جدید منتشر کنید.


https://mysocial.blogsky.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد