دانسته های من درباره شبکه های اجتماعی

آموزش شبکه های اجتماعی و اینستاگرام به زبان ساده

دانسته های من درباره شبکه های اجتماعی

آموزش شبکه های اجتماعی و اینستاگرام به زبان ساده

ابعاد استوری اینستاگرام چقدر است؟

ابعاد استوری اینستاگرام چقدر است؟

اندازه استوری اینستاگرام تجارت اصلی شرکت 1080 در سال 1920 است. این ابعاد دارای نسبت تصویر 9:16 برای فیلم ها و تصاویر هستند. با توجه به این ابعاد، همانطور که مشخص خواهد شد، عرض 1080 پیکسل و طول 1920 پیکسل خواهد بود.



این ابعاد در شکل زیر آورده شده است. همچنین می توانید از دانلود استوری اینستاگرام استفاده کنید و فایل psd موجود را دانلود کرده و در فتوشاپ ویرایش کنید.
پیشنهاد 1 (فرمت استفاده شده در داستان): اگر می خواهید داستانی را منتشر کنید، باید بدانید که فرمت ها .JPG، . فرمت های PNG برای تصاویر و فرمت های MP4 و .MOV برای فیلم ها. همچنین می توانید از انیمیشن های گیف برای استوری های خود استفاده کنید.


 

 

ارزش ابعاد استوری اینستاگرام
وقتی یک تصویر یا ویدیو را در استوری در اینستاگرام ارسال می کنید. اگر ابعاد 1920 × 1080 نباشد. اینستاگرام خود به صورت خودکار آن را برش یا بزرگ می کند.

این دو عیب اساسی دارد:

ابتدا کیفیت فایل شما به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.
دوم، قسمت‌های بریده شده ممکن است اطلاعات لازم را نداشته باشند. به طور کلی، تنظیم ابعاد استوری می تواند برند و صفحه شما را به صورت حرفه ای معرفی کند و حس اعتماد را به دنبال کنندگان شما القا کند.
نکته دوم (زمان هر پست): در استوری زمان فیلم ها 15 ثانیه و برای عکس ها 5 ثانیه است.
نکته سوم (حجم هر پست): اینستاگرام برای حجم هر پست محدودیت دارد. این محدودیت برای تصاویر 30 مگابایت و برای ویدیوها 4 گیگابایت است (در بخش نظرات باید مشخص کنید که آیا شخصی واقعاً 4 گیگابایت ویدیو ذخیره می کند).

ابعاد استوری اینستاگرام به سانتی متر.
طول یک استوری اینستاگرام 38.1 سانتی متر و طول آن 67.73 سانتی متر با وضوح 72ppi است.
ترفندهای کوچک برای بهترین استفاده از اندازه استوری اینستاگرام.
کیفیت تصویر منتشر شده را حفظ کنید.
به‌طور پیش‌فرض، اینستاگرام سعی می‌کند وقتی تصویری را در استوری پست می‌کنید، حجم آن را به حداقل برساند. بنابراین اگر کیفیت تصویر شما پایین است، کاهش سایز اینستاگرام شما را در استوری تقریبا بی استفاده می کند. همیشه سعی کنید رزولوشن تصاویری که ارسال می کنید بالاتر از 72ppi قرار دهید.

مشکل اندازه استوری اینستاگرام (کاهش کیفیت).
این مشکلی است که بسیاری از افرادی که در داستان نویسی تازه کار هستند با آن روبرو هستند.

همانطور که قبلا ذکر شد، اینستاگرام تصاویر و ویدیوهای ذخیره شده را به صورت پیش فرض فشرده می کند. اگر تصویر اصلی شما کیفیت پایینی دارد یا ابعاد آن مناسب نیست، این فرآیند فشرده سازی می تواند نتیجه ضعیفی به همراه داشته باشد.

بررسی کنید که آیا ابعاد تصویر شما 1920 × 1080 است؟ بررسی کنید که آیا حداقل وضوح تصاویر شما 72ppi است؟ آیا نسبت تصویر 9:16 را در ویدیوهای خود بررسی می کنید؟ اگر همه این موارد را بررسی کرده اید و مشکل کاهش کیفیت تصویر همچنان پابرجاست، ادامه دهید.

داستان‌ها را در دستگاه دیگری با اتصال اینترنتی متفاوت بررسی کنید.
ممکن است در لحظه ای که داستان را تماشا می کنید کیفیت اینترنت شما ضعیف باشد. در چنین حالتی، اینستاگرام بلافاصله کیفیت پست ها را کاهش می دهد، بنابراین می توانید آنها را حتی با اتصال اینترنت کند مشاهده کنید. داستان‌ها را از یک اتصال اینترنتی دیگر در دستگاه دیگری مشاهده کنید.

ویژگی "Data Saver" را بررسی کنید.
اگر ویژگی «اقتصاد داده» را در تلفن هوشمند خود فعال کنید، دستگاه شما به طور پیش فرض سعی می کند از داده کمتری استفاده کند. این می تواند منجر به بارگذاری تصاویر و فیلم ها با کیفیت پایین شود. ذخیره‌کننده داده را خاموش کنید و تاریخچه را دوباره بررسی کنید.


https://mysocial.blogsky.com


https://is.gd/I82apy

https://v.ht/iIAiS

https://shor.at/d4I8Wwlz

http://lnkiy.in/J4Od6

https://4hd.ir/DLaW6

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد