دانسته های من درباره شبکه های اجتماعی

آموزش شبکه های اجتماعی و اینستاگرام به زبان ساده

دانسته های من درباره شبکه های اجتماعی

آموزش شبکه های اجتماعی و اینستاگرام به زبان ساده

آموزش گذاشتن استوری اینستاگرام با کامپیوتر

یا خوشبختانه اینستاگرام یک پلتفرم مبتنی بر گوشی های هوشمند است. این سیاست اینستاگرام باعث ایجاد محدودیت های متعددی در استفاده از این نرم افزار در انواع سیستم های کامپیوتری و دسکتاپ شده است.

یکی از این محدودیت ها انتشار استوری در نسخه دسکتاپ اینستاگرام است. امروز قصد داریم به شما نشان دهیم که چگونه با استفاده از سیستم کامپیوتری یا لپ تاپ استوری های خود را به چهار روش توسعه دهید: «با افزونه»، «با نرم افزار»، «با مرورگر وب» و «با شبیه ساز اندروید». رهایی.



لازم به ذکر است که لازم نیست از هر 4 روش استفاده کنید. با توجه به توضیحات هر تکنیک و نیازهای خود، یک تکنیک را انتخاب کنید و از آن برای انتشار استوری های خود در ویندوز استفاده کنید.


 

 

رویکرد اول: آپلود داستان با استفاده از افزونه
یکی از راحت‌ترین راه‌ها برای دریافت استوری اینستاگرام در سیستم کامپیوتری، استفاده از افزونه‌ها یا افزونه‌های ایجاد شده توسط شرکت‌ها و افراد مختلف برای استفاده سریع از اینستاگرام در لپ‌تاپ یا سیستم کامپیوتری است.

افزونه مرورگر وب Chrome "Desktop For Instagram" یکی از موفق ترین نمونه ها در این فضا است که تا به امروز توسط بیش از 200000 نفر راه اندازی شده است. با استفاده از این افزونه، می توانید بیشتر فعالیت های مرتبط با اینستاگرام خود را در مرورگر وب کروم از جمله انتشار استوری انجام دهید.

برای راه اندازی و فعال کردن افزونه «Desktop For Instagram»، کافی است مرورگر وب Chrome را در لپ تاپ یا رایانه خود باز کنید. (اگر قبلاً مرورگر کروم را نصب نکرده اید، فقط آن را به صورت رایگان دانلود کنید).

روی پیوند Desktop For Instagram کلیک کنید تا به صفحه افزونه بروید و دکمه آبی رنگ Add to Chrome را در سمت راست بالای افزونه انتخاب کنید تا افزونه را در مرورگر اینترنت Chrome خود تنظیم کنید. اگر مطمئن هستید که می خواهید این افزونه را نصب کنید، بر روی مرورگر اینترنتی که از شما می خواهد این کار را انجام دهید کلیک کنید. با کلیک بر روی Add Extension، افزونه بلافاصله دانلود و نصب می شود.

پس از نصب، می توانید با کلیک بر روی نماد افزونه فعال کروم در گوشه سمت راست بالای مرورگر وب کروم و فعال کردن پین فعال سازی افزونه (تصویر زیر را ببینید) به طور دائم از افزونه استفاده کنید. با فعال کردن پین، آیکون افزونه را در گوشه سمت راست بالای صفحه مشاهده خواهید کرد. راه اندازی و فعال سازی به پایان رسیده است و اکنون می توانید به راحتی با استفاده از این افزونه استوری اینستاگرام خود را در رایانه خود آپلود کنید.

روش دومی که می خواهیم با شما به اشتراک بگذاریم نرم افزار Grids for Instagram است. این نرم افزار برای استفاده از اینستاگرام در ویندوز توسعه یافته است و علاوه بر کارکردهای مختلف، امکان انتشار استوری بر روی کامپیوتر و لپ تاپ را نیز به شما می دهد.

شما می توانید این نرم افزار را در انواع ویندوز 7/8/10 نصب کنید. نسخه Mac OS X نیز ارائه شده است.

همانطور که گفته شد، افزونه Desktop For Instagram تنها به شما امکان ذخیره تصاویر را می دهد. یکی از مزایای اصلی Grids برای اینستاگرام، امکان ارسال فیلم و عکس در استوری است.

نرم افزار Grids for Instagram را نصب و راه اندازی کنید.
برای استفاده از نرم افزار Grids for Instagram ابتدا باید آن را دانلود کنید. نسخه اشتراکی و رایگان آن را می توانید از سایت های معتبری مانند سافت 98 دانلود کنید. نسخه فعلی این نرم افزار نیز در کانال مجازی تلگرام آی قرار داده شده است که می توانید نرم افزار را نیز به راحتی از آن دانلود کنید.

پس از نصب و دانلود این نرم افزار نرم افزار، آن را اجرا کنید و اطلاعات اکانت اینستاگرام خود را مطابق لیست زیر در کادر ورود وارد کنید و وارد حساب کاربری خود شوید.

  • اولین قدم این است که مرورگر کروم را باز کنید و به وب سایت اصلی اینستاگرام یعنی instagram.com بروید.
  • در مرحله بعد با وارد کردن مشخصات اکانت خود وارد اکانت اینستاگرام خود شوید.
  • در مرحله سوم کافی است کلید F12 را روی صفحه کلید سیستم کامپیوتر خود فشار دهید تا وارد قسمت بازرسی کروم شوید.
  • در تنظیمات باز شده، روی نماد «Inspect Chrome» کلیک کنید یا کلیدهای Ctrl + Shift + M را همزمان فشار دهید تا حالت موبایل روشن شود.
  • با باز کردن حالت موبایل می توانید یکی از گوشی های موجود را از قسمت Dimentions در نوار اصلی گزینه خود انتخاب کنید.
  • برای تازه کردن صفحه کلید F5 را فشار دهید.
  • پس از آپدیت صفحه، همانطور که در گوشه سمت راست بالای تصویر مشاهده می کنید، آیکون دوربین فیلمبرداری فعال شده است که به شما امکان می دهد استوری خود را منتشر کنید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد