دانسته های من درباره شبکه های اجتماعی

آموزش شبکه های اجتماعی و اینستاگرام به زبان ساده

دانسته های من درباره شبکه های اجتماعی

آموزش شبکه های اجتماعی و اینستاگرام به زبان ساده

هایلایت اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام را هایلایت کنید
هایلایت اینستاگرام یکی از سرویس هایی است که اینستاگرام در اختیار کاربران خود قرار داده است و امروزه اکثر کاربران از این قابلیت استفاده می کنند.

هایلایت اینستاگرام چیست؟
بعد از ارائه عملکرد استوری و توسعه و تکثیر آن در محیط اینستاگرام مشکلی به وجود آمد. استوری های اینستاگرام بسیار جذاب بودند و توجه کاربران را به خود جلب کردند، اما پس از 24 ساعت از دسترس خارج شدند و همچنان همان سیاست اعمال می شود. اما این داستان در واقع توجه بسیاری را به خود جلب کرده بود و کم کم به قابلیتی تبدیل شد که مورد علاقه همه کاربران قرار گرفت.


 

 


این میل به ادامه این داستان ها را تقویت کرد. سرویس اینستاگرام شامل تولید «هایلایت» برای جاودانه‌سازی استوری‌هایی بود که تنها 24 ساعت از عمرشان می‌گذشت. هایلایت اینستاگرام چیست؟ برجسته کردن در واقع به معنای برجسته کردن و انتخاب کردن است. یک داستان را برجسته می کند تا آن را مشخص کند و بر اهمیت آن داستان تأکید کند.

اپلیکیشن هایلایت اینستاگرام

با توجه به اینکه هایلایت اینستاگرام در واقع بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، استفاده از هایلایت اینستاگرام نیز بسیار افزایش یافته و برای هر کاربری متفاوت است، اما به طور کلی می توان گفت که استوری های هایلایت شده مجموعه ای از استوری های مهم یا ارزشمند هستند که دارای The Owner هستند. سایت در بالای سایت قرار دارد و هرکسی که وارد سایت می شود آن را می بیند و تشخیص می دهد که چگونه وارد محیط شده است.

وقتی می خواهیم استفاده از هایلایت را برای افراد مشهوری مانند بازیگران یا نویسندگان وبلاگ و خواننده هایی که از اینستاگرام درآمدزایی می کنند مشخص کنیم، اوضاع کمی متفاوت است. نکات برجسته این افراد معمولاً به صورت هدفمند ایجاد می شوند تا با دیدن کاربران جدید، آنها را جذب کنند. زیرا این داستان ها معمولا به عنوان تبلیغات حمایت می شوند و برجسته می شوند.

به طور کلی، هایلایت های اینستاگرام را می توان برای ایجاد خاطرات فردی که دیگر نمی خواهید بعد از 24 ساعت بشنوید یا به عنوان نمایندگان جذاب فعالیت خود استفاده کنید.

تصاویر برای هایلایت اینستاگرام
برخی از عکس‌های ساده و مشابه برای همه نکات برجسته استفاده می‌کنند. در برخی موارد حتی از رنگ های خالی برای برجسته سازی استفاده می شود.

نکات کلیدی هنگام ایجاد یک هایلایت خلاقانه اینستاگرام عبارتند از:

به جای نمادها، نمادها یا تصاویر از کلمات استفاده کنید. روی هر تصویر جلد، کلمه یا حرفی را بنویسید که مربوط به آن برجسته باشد.
اگر یک هایلایت متفاوت از بقیه است، آن را متفاوت به تصویر بکشید.
از رنگ هایی استفاده کنید که با موضوع سایت یا برند شما مطابقت دارند.

نحوه برخورد با فروشگاه:
پس از ورود به برنامه، دسترسی به فایل های خود را فعال کنید زیرا نیاز به نگه داشتن داستان ها در فایل های شما دارد.
سپس از منوی پایین صفحه گزینه Story Saver را انتخاب کنید. پس از انتخاب این جایگزین، نام صفحه (ID) و رمز عبور خود را در بخش استوری اینستاگرام وارد کنید. (این برنامه از گوگل پلی دانلود شده است پس کاملا ایمن است پس نگران نباشید).

داستان همه طرفداران شما به صورت نوار برای شما نمایش داده می شود. پس از باز شدن استوری، گزینه Download را انتخاب کنید و فایل بلافاصله در گالری شما ذخیره می شود.

جمع آوری داستان ها، رویدادها، خاطرات، آیتم ها و غیره در هایلایت های جداگانه به مخاطبان شما دسترسی کاملا رایگان و سریع به آنچه می خواهند می دهد و این به افزایش تعداد طرفداران شما در صفحه کمک می کند.


https://mysocial.blogsky.com



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد